iamcharlie

Instagram: nicole_charlie

Follow Charlie's journey!

Kategori: Charlie

This blog started in 2009, the idea was to post pictures of Charlie so that our loved ones could see them. After a while I got tired and stopped posting pictures. Instagram took over, nicole_charlie.

Now I will use the blog as a diary. I will write about Charlie, who will undergo hip surgery. It will be extremely hard for all of us, but especially for him.
However, we can not imagine letting him live with the pain that he is in today. This operation is the only way out. Rehabilitation will be long, about 4 months.

The prognosis after the hip surgery is reported to be good. He will be painless and will not limp after surgery. We are cautiously optimistic.

Follow Charlie's journey here.
I will write about how it goes and post pictures.
There will be a lot of emotions involved.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
 

Den här bloggen startade jag 2009, tanken var att lägga upp bilder på Charlie så att våra nära och kära kunde se dem. Efter ett tag tröttnade jag och slutade publicera bilder. Instagram fick ta över.

Nu kommer jag att använda bloggen som en dagbok.  

Jag kommer att skriva om Charlie som kommer att genomgå en höft operation.  Det kommer att vara oerhört jobbigt för oss alla men speciellt för honom. Vi kan dock inte tänka oss att låta honom leva med den smärtan som han har idag. Den här operationen är enda vägen ut. Rehabiliteringen kommer att bli lång, ca 4 månader. Han kommer dessutom att behöva träna tillsammans med en sjukgymnast.

Prognosen efter vid en höftledsoperation uppges vara god. Han kommer bli smärtfri och kommer inte halta efter operationen. Vi är försiktigt optimistiska.

Om ni vill följ Charlies resa här. Jag kommer att skriva om hur det går och lägga upp bilder. Det kommer vara mycket känslor inblandade,  det känner jag redan.

 
 
 
Kommentera inlägget här: